בשמים ופרסומות

Street giant commercials for Lancôme perfumes and Samsung smartphones

כבר מזה זמן התגנב ללבי החשד שככל שיצרן משקיע יותר משאבים בפרסום נוצץ ויוקרתי של בושם מתוצרתו, כך צפוי הבושם להיות בינוני מינוס, במקרה הטוב. חשבתי גם שיש לזה אולי הסבר הגיוני, לפיו, כמו מוצרים רבים אחרים – גם בשמים מוצלחים/מעניינים במיוחד "מוכרים" עצמם היטב וריחם עובר מאף לאף כשם ששמעם עובר מפה לאוזן… לדעתי, הבושם Angel (ואולי גם Alien) מבית Thierry Mugler הם דוגמה מעניינת לבשמים מוצלחים שנמכרים היטב.
מה אתם חושבים?

דילוג לתוכן