מחפשים "הברקות" בתחום הבשמים?

A plant growing in an empty light bulb placed on old wood

מנסיוני, תוכלו למצוא לא-מעט כאלה לטעמכם בתחום בשמי הנישה (בוטיק). שם, לפחות, לא מנסים להתחנף לאיזשהו טעם וירטואלי של "הלקוח הממוצע", כי פשוט אין כזה. לאנשים שונים טעמים שונים והעדפות שונות. המאמץ של החברות המסחריות הגדולות כמו Dior, Chanel ואחרות, ליצור בשמים שיתאימו למגוון רחב ככל האפשר של טעמים והעדפות גובל לשיטתי בזילות המקצוע ומוריד מערך הבשמים שלהן.

אה כן, וגם לא נדיר למצוא נסיון באותן חברות מסחריות גדולות "לסחוט את הלימון" עד תום מבשמים מוצלחים באמת שזכו גם להצלחה מסחרית, ע"י השקת גרסאות שונות ומשונות של הבושם המקורי. ראו למשל Angel מבית Thierry Mugler שקיבל גירסאות "מחודשות", כמו:

Angel Eau Sucrée, Angel New Star,

או בכלל הסדרה ה"חדשה" Angel Muse.

בתמונות דוגמה קטנה להברקה של חברה קטנה וותיקה מפריז בשם Les Parfums de Rosine: בושם נשי מופלא עם ניחוח יוקרתי שמשדר לטעמי נוכחות סמכותית ומקצועית, למרות שמו "בלרינה".

והאמינו לי, יש עוד הרבה כאלה…

דילוג לתוכן