על בשמים ופרסומות

כבר מזמן התגנב ללבי החשד שככל שיצרן משקיע יותר משאבים בפרסום נוצץ ויוקרתי של בושם מתוצרתו, כך צפוי הבושם להיות בינוני מינוס, במקרה הטוב. חשבתי גם שיש לזה אולי הסבר הגיוני, לפיו, כמו מוצרים רבים אחרים – גם בשמים מוצלחים/מעניינים במיוחד "מוכרים" עצמם היטב וריחם עובר מאף לאף כשם ששמעם עובר מפה לאוזן… לדעתי, הבושם Angel (ואולי גם Alien) מבית Thierry Mugler הם דוגמה מעניינת לבשמים מוצלחים שנמכרים היטב.
מה אתם חושבים?

בחר גודל פונט
ניגודיות