Francesca Dell'Oro Parfum

 

המותג Francesca Dell'Oro Parfum נולד כמעבדה ריחותית אמנותית. לאחר שנים בהן בילתה הבשמת יוצרת המותג Francesca Dell'Oro באופנה עילית, עיצוב ויוקרה, היא החליטה לאצור את ההשראה והניסיון שצברה כדי להגשים את חלומה: לתרגם רגשות ואת שפת החושים לבשמים ייחודיים ויקרי-ערך, לספר סיפורים בלתי נשכחים דרך יצירות חוש הריח שלה. עבור פרנצ'סקה, בושם הוא משלים הופעה מעודן מאוד; זהו עידון הדמות, המאפיין המייחד של הדימוי האינטימי של הדמות המוצע לאחרים. הבשמים היקרים והמסקרנים ביותר הופכים תערובת של ניחוחות להרמוניות שונות. תשוקות, זיכרונות וחלומות הם אמנם נשגבים אך עתה מתכנסים לנוזל המתקדש על העור.

 

 

כל בשמי Francesca Dell'Oro Parfum ניתנים "לפירוש", הם אלגנטיים, לא-שגרתיים וביכולתם להעצים את הקשר של האדם עם ה"אני עצמי" שלו. בשמים אשר בנוקשותם החדה או בקימוריהם המדהימים מוצעים כמעט עירומים למי שנושא אותם, ניתנים ראשונים וניטלים באופן אינטימי ואז שוב, מושמעים ומשותפים. כמו במשחק מראות אינסופי, בשמי Francesca Dell'Oro מובילים חזרה למציאות מורכבת ורבת פנים, לעתים קלים יותר וחסרי ערך, לעתים פרובוקטיביים וצפופים, לפעמים אדיבים ורומנטיים, לפעמים סותרים ומזלזלים, אבל תמיד זוהרים ונוטפי "שמחת חיים". פרנצ'סקה מעניקה תוכן לחלומות, ע"י שימוש בחומרי הגלם הטובים, האציליים ויקרי הערך ביותר בלבד, שמלוקטים מכל רחבי העולם ומעורבבים בהתאם לכללים של אמנות הבשמים הקלאסית, אך גם תוך הוספת תעוזה מעודנת ואישית של ניחוחות עכשוויים וזוהרים.

 

 

הסטודיו היצירתי Sonia Pedrazzini Design Atelier עיצב פסל שהוא בקבוק יקר ערך, המלוטש כתכשיט ממש. הזכוכית – כמעט מנסרת בדולח עם רשת טהורה, קווים אסימטריים, אשר תופשים אור ולאחר מכן מפיצים אותו דרך השתברויות שהן תמיד חדשות ומפתיעות. הוא מיוצר על ידי יצרן הזכוכית הצרפתי ההיסטורי Pochet et du Courval. התוצאה היא אבן חן בעלת פנים כפולות: מורכבת וחדה בחזית, עגולה ופשוטה כמו אבן חלקה בגב. מכסה מעוצב, מבריק, קומפקטי, שחור עמוק, חותם את הניחוחות היקרים. היצירות הדינמיות והאלגנטיות של Tamara de Lempicka, אב טיפוס של האישה המודרנית, התרבותית והמשוחררת, בדיוק כמו יוצרת המותג, מעוררים את צורת הבקבוק. קלאסי ועכשווי בו בזמן ובד בבד, השילוב המייצג היטב את הסגנון של פרנצ'סקה דל'אורו היום. הקופסה השומרת על הבקבוקים היא מפוארת. התכונות האופייניות של האריזה הן תחושת הבהירות והחיוניות של הצבע המתקבל על-ידי נייר באיכות גבוהה – לבן ומובלט מעט – והווריאציה הנבונה של ארבע עשרה צבעים של חברת pantone, מלבד יצירת משחקי גרפיקה מדויקים, מסייעים בזיהוי הבשמים ומגדירים את התדמית העסקית של המותג.

 

דילוג לתוכן