PECCATO ORIGINALE

מרתף בית המרקחת המשפחתי הוא המקום שבו נולד המותג PECCATO ORIGINALE (באיטלקית: החטא המקורי). שם מצאה הבשמת המוכשרת, Silvia Monti, מתכונים עתיקים שסיפרו לה סיפורים, היא ניגבה אבק מקופסאות שהכילו נוסחאות של תרופות, ועמדה מוקסמת מול כתבים ותוויות עם טעם נושן שאין לתארו.
היא הבינה שבית המרקחת הוא נקודת תצפית להתבוננות באנושות מבפנים, המאפשרת לחשוף את הדחפים והחולשות, חוסר הוודאות והחרדות.
זהו מקום שקיים בחייהם של כל הגברים, הנשים, האבות, האמהות והילדים.
כל ההפרעות הפסיכו-פיזית שבית המרקחת מתייחס אליהן כדרך אגב, הן תוצאה של חוסר השלמות קרי: החטא האנושי המקורי (Peccato Originale).
התנגדות ופיתוי, טוב ורע, מסתורין ועמימות, גברים תחת השפעת השמש ונשים עם זכויות הירח שלהם, חיים ומוות.
בסמל הרפואה (מטה ונחש) המרתק, תחומים שונים פותו לחבור יחד יחד, והכל נראה כמצוי באיזון סביב המוט המכונף.
כשלוקחים הכל בחשבון תרופה היא, למעשה, משהו שמעבר לתפקידו: היא משמשת לצורך תמיכה רגשית ובת-לוויה, שלפעמים נשארת לצדך לכל החיים." "יש חטאים רבים, חלקם קטנים, אחרים גדולים. חלקם טריוויאליים, אחרים מקוריים משום שהם תוצר של גאונות.
אלה באים מעומק בני האדם, אהבתם לחטא מוסרי.
ניחוחות הממריצים את החושים, הנפתחים לחוויות חושיות חדשות.
הרמוניות חוש הריח המתרגמות את המתכונים של שנות ה-20 של המאה הקודמת, בהן רוח הניחוחות נוטה לקלילות כמו רוח קרירה המעודדת מסעות חדשים
לגילוי הקיום והטבע אנושי." "הניחוחות – כולם, חד-משמעית, יוניסקס – עוקבים אחר מסלול ""הגבול"" בין ""עולם הריח"" ו""עולם הבשמים"", אותו מסלול חושני שבנתיבו מצוייה ברובו רקיחת הבשמים לכדי שלמות. זאת ועוד, האריזה החיצונית מבוססת על קופסאות ישנות המשמשות לאחסון תרופות שהוכנו במעבדת בית המרקחת והבקבוק הוא שכלול של צנצנת התחליב המסורתית.
כמו תרופה, בשמי PECCATO ORIGINALE מרחיקים מעבר לתפקידם ומשמשים גם כתמיכה רגשית ובני לוויה למסעות, אשר יכולים להישאר קרוב אליך לכל החיים."ה

דילוג לתוכן